Friday, June 20, 2008

KAKUI JAPAN - Oil Absorbent















KAKUI JAPAN - OIL ABSORBENT

Anda mempunyai masalah mengendalikan minyak seperti minyak masak, minyak enjin, atau masalah mengurus gris dan sisa lemak yang dialirkan ke longkang?

KAKUI JAPAN - OIL ABSORBENT telah lama digunakan di Jepun untuk mengatasi masalah pembuangan sisa minyak secara terbuka ke dalam laut di mana ianya akan menyerap minyak sahaja. Selepas digunakan, ianya boleh dibersihkan dengan air panas atau sabun dan diulang pakai selagi ianya tidak reput.

KAKUI JAPAN - OIL ABSORBENT telah diguna pakai di Syarikat SOFTA OCEAN FOODS INDUSTRIES SDN. BHD. di Lot 2742, Lorong Padang Balang 8, Kg. Padang Balang, Sentul 51100 Kuala Lumpur, untuk memerangkap sisa minyak yang terhasil daripada air yang dibuang keluar melalui longkang.

Ianya juga sesuai digunakan di bengkel-bengkel automotif atau jentera yang menyaksikan tumpahan minyak apabila aktiviti penyelenggaraan dijalankan. Ianya juga boleh diletakkan di dalam Grease Trap untuk memerangkap sisa minyak sebelum sisa ini dialirkan ke dalam longkang. Ianya juga boleh digunakan oleh suri rumah untuk membersihkan sisa minyak di sekeliling dapur selepas menjalankan aktiviti memasak.

Harganya cuma RM13 sahaja sekeping.

Berminat?
Hubungi saya ditalian 012-2709896/013-9655210


No comments:

Post a Comment