Friday, September 5, 2008

SALAM Ramadhan Al - Mubarrak

SALAM.

Ramadhan datang lagi...
Ia mengimbau kenangan saya sewaktu menunaikan umrah tahun lalu (2007) pada 12 - 25 September 2007.

Kumpulan kami terdiri daripada 45 orang yang merupakan ahli PFi (Personal Financial Intelligence) yang dibimbino oleh Y.M. Dr. Tengku Ahmad Ridhaudin Tengku Abdul Razak.

AWAS! Setiap kata-kata tatkala melangkah ke Tanah Suci bakal ALLAH Qabulkan... Seperti saya.......
Ada sahabat yang menegur..."Wow! Besarnya beg pakaian" lalu saya menjawab "Ini sahaja pakaian aku, kalau hilang beg ni, nanti sehelai sepingang le aku di sana"... Maka ditakdirkan apabila kami tiba di Mekah pada pagi 1 Ramadhan..... ternyata beg pakaian saya telah hilang buat selama - lamanya.....

Wallahu a'lam.

No comments:

Post a Comment