Tuesday, September 6, 2011

http://www.imtiyaaz.com/v1/raudhah-de-foot-patch/

Raudhah De’ Foot Patch

logo-raudhah-de'-foot-patch

“Cara Mudah Untuk Membuang Toksin, Hanya Tampal Dan Biarkan Ia Menyerap Toksin Keluar Dari Tubuh Badan Semasa Anda Tidur”

Raudhah de’ Foot Patch akan menyerap toksin dan bahan-bahan berbahaya keluar dari tubuh badan melalui liang-liang peluh pada tapak. Raudhah de’ Foot Patch merangsang titik refleksologi, meningkatkan peredaran darah, membantu menyingkirkan toksin, melancarkan peredaran darah, menghilangkan keletihan, kuasa penyerapan terhebat, Gred A & 100% Semulajadi.

Raudhah de’ Foot Patch akan menyerap toksin dan bahan-bahan berbahaya keluar dari tubuh badan melalui liang-liang peluh pada tapak. Raudhah de’ Foot Patch merangsang titik refleksologi, meningkatkan peredaran darah, membantu menyingkirkan toksin, melancarkan peredaran darah, menghilangkan keletihan, kuasa penyerapan terhebat, Gred A & 100% Semulajadi.

Bagaimana Toksin Terjadi ?
Toksin dalam tubuh manusia terjadi akibat pencemaran. Antaranya ialah pencemaran makanan akibat penggunaan bahan kimia secara berleluasa seperti racun perosak, racun serangga dan baja kimia untuk aktiviti pertanian. Kesihatan menjadi lebih parah apabila manusia mengambil makanan yang mengandungi bahan pengawet, perasa tiruan, bahan tambahan dan sebagainya merupakan punca utama terjadi toksin dalam badan. Inilah sebabnya terjadi pelbagai penyakit seperti tumor, kanser, migrain dan sebagainya. Fakta daripada pelbagai kes penyakit mendapati bahawa hampir 90% punca penyakit adalah disebabkan oleh toksin. Di dalam sistem fisiologi tubuh, apabila seseorang itu sakit, badan sedang berusaha untuk menyingkirkan sisa-sisa buangan, mukus dan toksin yang menghalang fungsi tubuh.Toksin yang berada di dalam saluran darah akan di bawa ke pelbagai bahagian organ dan merosakkannya.

Tanda-Tanda Badan Anda Mengandungi Banyak Toksin :
* Kerap sakit kepala.
* Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab.
* Susah bangun tidur.
* Bahagian keliling mata gelap.
* Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengan, celah paha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap
daripada warna asal kulit.
* Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi.
* Sinus.
* Berat badan meningkat.
* Kehadiran selulit.
* Masalah jerawat dan banyak lagi.

Semua ini adalah tanda-tanda bahawa tubuh perlu menjalani proses nyah toksin bagi membersihkan ruang yang tersumbat. Raudhah de’ Foot Patch umpama ‘alat’ pencuci yang ‘menyerap’ sisa buangan yang tidak pernah dibuang dalam tempoh yang sepatutnya.

Toksin Berlebihan Mempengaruhi Emosi :
Kajian yang menunjukkan bahawa jika seseorang mengalami toksin berlebihan dalam badan ia bukan hanya melibatkan fungsi anatomi tubuh tetapi emosi juga seperti :
* Rasa was-was / ragu-ragu.
* Mudah berasa marah.
* Emosional.
* Sering tidak tenang.
Toksin yang tidak dibuang akan menyebabkan lymphatic system (sistem limfa) tidak berfungsi dengan baik. Ia menjadikan seseorang degil, tidak boleh duduk diam, kelam kabut dan tidak yakin dengan kebersihan.

raudhah-foot-patch-box-14-keping-NEW

Raudhah De’ Foot Patch Kotak (14 keping) RM49.00

raudhah-foot-patch-box-20-keping-NEW

Raudhah De’ Foot Patch Kotak (20 keping) RM65.00

Papan-Raudhah-De-Foot-Patch

Raudhah De’ Foot PatchPapan (15 Pek/1 Pek 2 Keping) RM105.00

cara-penggunaan

Anda selalu merasa sakit-sakit sendi dan lemah terutama di bahagian kaki, buku lali, lutut dan pinggang serta telah menghabiskan beratus-ratus ringgit malah beribu-ribu untuk mengubati penyakit anda itu namun belum sembuh jua. Cubalah cara alternatif. Anda tidak perlu makan sebarang ubat. Hanya perlu tampalkan Raudhah de’ Foot Patch di tapak kaki anda sebelum tidur.
Formula Raudhah de’ Foot Patch daripada bahan semulajadi (Bamboo Vinegar, Tourmaline, Silicon, Ethylene Glycol, Chitosan dan Vitamin C.) akan menyerap toksin badan yang menyebabkan kesakitan melalui tapak kaki anda. Anda akan tidur lena dan bila bangun pagi akan merasa segar dan kaki anda akan berasa ‘ringan’. Ini berlaku kerana sebahagian toksin telah diserap keluar oleh Raudhah de’ Foot Patch. Terus gunakan sehingga 10 malam. Setelah itu anda hanya perlu ‘maintain’ seminggu sekali sahaja untuk membuang toksin dari badan. Insya Allah kami jamin anda akan berasa lebih sihat selepas itu dan merasai kesihatan dan kesegaran yang telah lama tidak anda nikmati.

Kenapa Raudhah de’ Foot Patch ?
Hari ini keperluan asas seperti air, udara dan makanan telah dicemari dengan toksin sama ada dari hasil industri atau dari perencah makanan. Sekiranya badan kita mempunyai sistem pertahanan yang lemah, maka kita akan cenderung di jangkiti penyakit.
Setiap penyakit ada ubatnya kecuali umur tua dan kematian. Setelah melakukan penyelidikan selama 26 tahun, pakar kesihatan dari Jepun telah mendapati bahawa pokok-pokok dan tumbuhan merupakan antidot yang dapat membantu menyembuh pelbagai penyakit. Antaranya adalah bahan seperti Bamboo Vinegar, Tourmaline, Silicon, Ethylene Glycol, Chitosan dan Vitamin C yang mempunyai khas mengkumuhkan / membuang toksin.

Kenapa Melalui Tapak Kaki ?
Menurut perubatan Cina, kaki adalah umpama jantung kedua dengan mempunyai lebih 60 titik akupuntur. Melalui titik-titik ini, toksin akan disedut keluar melalui penampalan Raudhah de’ Foot Patch.
Sejarah perubatan refleksologi telah mendokumenkan bahawa bahagian tapak kaki manusia merupakan tempat pertemuan hampir 70 urat saraf yang bersambung dengan anggota dan organ badan manusia. Apabila umur manusia meningkat, fungsi bahagian pembuangan toksin seperti hati dan ginjal akan menurun. Sebahagian toksin yang tidak dapat dikeluarkan dari badan akan tinggal dan mendap dibahagian terbawah badan iaitu tapak kaki. Toksin (Racun) ini menyebabkan kesakitan kepada bahagian lain badan kerana persambungan saraf bahagian kaki ke bahagian lain badan. Raudhah de’ Foot Patch akan bertindak menyerap toksin dalam bendalir limfa ini dan akan menyihatkan kembali badan kita.
Lekatkan Raudhah de’ Foot Patch di bahagian tapak kaki pada waktu sebelum tidur. Raudhah de’ Foot Patch akan menyerap toksin badan anda melalui 60 titik-titik akupuntur yang terdapat pada tapak kaki. Toksin yang diserap akan bertindakbalas dengan serbuk warna putih tersebut yang mana akan bertukar menjadi warna perang atau perang gelap, tertakluk kepada ciri-ciri fisiologi badan anda sama ada banyak toksin atau sebaliknya, kemudiannya serbuk tersebut akan bertukar menjadi pepejal.

foot-patch

before-&-after

diagram-refleksologi

Testimoni Pengguna Raudhah De’ Foot patch

“Saya usahawan internet. Badan saya agak berisi, setelah menggunakan Raudhah de’ Foot Patch selama 10 hari berturut-turut berat badan saya turun sebanyak 3kg”
En. Ahmad – 34 tahun, Cheras, Selangor : 013-645 8580

“Sungguh menakjubkan!!! Kekebasan pada lutut saya sejak 20 tahun yang lalu hilang selepas dua minggu saya menggunakannya.”
Madam Lee, 57, Ipoh, Perak

“Ibu saya sering merungut kesakitan dan kekakuan pada bahagian lutut dan buku lali setiap pagi. Ini biasanya akan berlanjutan sehingga tengah hari dan menjadi semakin teruk semasa hujan. Dia diberitahu bahawa keadaan ini tidak dapat dielakkan kerana ia merupakan kelaziman proses penuaan. Selepas mencuba Raudhah de’ Foot Patch selama seminggu, ibu saya tidak lagi mengalami kesakitan dan pergerakannya menjadi semakin lancar.”
Cik Ida, 23, Puchong, Selangor

“Selepas menggunakan Raudhah de’ Foot Patch selama 1 malam, kaki & tangan saya mulai segar & mudah menjalankan tugas. Tidak penat dan sakit seperti sebelumnya malah hubungan intim bersama suami lebih mesra & selesa. Alhamdulillah”
Puan Siti – 50 tahun, Nilai, Negeri Sembilan

No comments:

Post a Comment